فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

دخترم فاطمه، عشقم

تولد تولد تولدت مبارک ...................

1392/10/20 17:41
نویسنده : مامانِ فاطمه
6,273 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک ...................

مبارک مبارک تولدت مبارک ...................

پارسال این موقع خدا یه فرشته کوچولو به ما داد و برای این نعمت خیلی خدا رو شکر می کنم،عشق منییییییییییی عزیزمقلبقلب

 

فاطمه ی من یه سالش شد و من با کلی عشق و علاقه براش تولد گرفتم. حدود 40 نفر مهمون داشتیم و تم تولد و غذاهارو هم خودم درست کردم .

این از کارت دعوت به تولد نیشخند

 

و ...

توضیح : ریسه ها و کلاه ها و ... کاردستی های خودمه نیشخند هورا

اینم از عروس خانوم یه ساله ....

و میریم سراغ دسر و شام

زله رنگین کمان (برای اولین بارم بود درست کردم)

الویه توپی

لازانیا رولی

قسمتی از سفره

تعدادی از کادوها

 و ........ 

خیلی خوش گذشت ،جای همتون خالی بود ......

دخترم ایشالا همیشه سالم و سرحال باشی ماچقلب

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان رادمان
20 دی 92 2:28
قربونت برم عزیززز دلمممم مبارکه خالههههههه
Adele
20 دی 92 2:33
تولدت ميارك پرنسس من فرشته آسموني من اينهمه معصوميت و پاكي شما ني ني ها رو نميتونم بدون اشك هضم كنم عاشق تك تك شماهام ........تولد زيبات مبارك .......بهترين بهترين بهترين آرزوهاي دنيا از آن تو كه بهتريني اي بهترين . بوس بوس بوس
مامان محمدپارسا
20 دی 92 13:29
تولت مبارک گل خوشگلم ایشالله همیشه زنده باشی زیر سایه مامان وبابای عزیزت . چه کیک خوشگلی حتما خوشمزه اس .از کجا گرفتین ؟ دست مامانی درد نکنه خیلی خوشگل شدن غذاها وتزیینات ..
مامانِ فاطمه
پاسخ
مرسی عزیزم. از گلاب گرفتیم ،جای شما خالی
ليلي
20 دی 92 15:30
فاطمه كوچولو عزيز خاله تولدت مبارك خوشگلم بهترينهارو برات ارزو ميكنم دست مامان زينب درد نكنه كه همچين گلي به دنيا اورده و كلي زحمت كشيده. بوس براي هردوتون
سپیده
5 بهمن 92 0:45
تولدت مبارک عروسک کوچولو آفرین به مامان هنرمندت چقد زحمت کشید خدای من قربون پرنسس کوچولو بشم با این لباسای نازش
علي
8 اسفند 92 19:59
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي ---------
عفت
11 دی 93 22:59
چه نازه دخملتون به وب ما هم نظر بزارین لطفاََ
مترجم
2 اسفند 94 20:35
درود بر شما شما را به بازدید از وبلاگ "کتاب های مصور برای کودکان" دعوت می کنیم. با سپاس
مرضیه
18 فروردین 95 15:46
خیلی نازه ماشاالله...جیگرشو😘😘😘😘ان شاالله فرصت کردم کل وبلاگتو میخونم...خیلی به ظاهر قشنگ میاد .....به من سر بزن...خوشحال میشم ..اسم دختر منم فاطمه است