فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

دخترم فاطمه، عشقم

مسافرت با دخترکم

1392/7/9 1:58
نویسنده : مامانِ فاطمه
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

اینم مسافرت نسبتا دور و دراز دخترم

من که همش نگران بودم خدایی نکرده یه وقت اذیت نشی یا مریض نشی ولی الحمدلله به خیر و خوشی گذشت و مشکلی پیش نیومد قلب

این جا تو هواپیما و در راه رفتیم . یکم که گذشت شما تو کریرت رو صندلی بین من و بابا خوابیدی

و 5 ساعت کامل خوابیدی ولی موقعی که داشتی شیر می خوردی یه نی نی ه دیگه هی گریه کرد و شما رو بیدار کرد!!! و یکی دو ساعت آخر رو بیدار بودی

قربونت برم با این دو تا دندون خوشگلت

اینجا هم که در حال بیسکوییت خوردنی.

بالاحره بعد از 7.5 ساعت رسیدیم و رفتیم هتل.

اینم عکس فاطمه با برجای دو قلوی پتروناس 

و چند تا عکس دیگه از جاهای دیدنی دیگه مثل باغ پرندگان و پتروجایا و ...

 

بیشتر جاهای دیدنی و کلی هم خرید رفتیم .شما هم دختر خوبی بودی و بیشتر وقتا تو کالسکه ات می موندی اما بعضی وقتا هم خسته می شدی و میومدی بغل من . بغل بابا رو هم حتی قبول نداشتی چشمک

و در آخر ..............

تو راه برگشت ردیف اول نشستیم و تو کریرت راحت خوابیدی . بیشتر راه رو حدود 7 ساعت خوب خوابیدی و برگشتیم

 

ایشالا که بهت سخت نگذشته باشه عسلم و همیشه سالم و سرحال باشیقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهرسام
9 مهر 92 2:28
جیگر تو رو برم من که اینقدر خانومی و مامان و بابا رو اذیت نکردی دیگه چی میخواستیم کل هواپیما که نی نی ها اذیت میشن و اذیت می کنن رو خوابیده بودی فقط حواست باشه پتوی هواپیما رو دیگه ندی روی دخترم که دعوات می کنم هااااا ای جونم گاز به دندونات

مرسی مامان مهرسام جونی ،آره واقعا پتوهاش معلوم نیست چقدر کثیفه ،ولی خیلی سرد بود و من حواسم نبود پتوی خودش تو بار بود !
خاله الهام
10 مهر 92 23:55
ماشالا به این خانوم خوشگل که انقدر خوش مسافرته...زینب جون از طرف من یه ماچ سفت بکن...این دخمل شیرینو
سپیده
13 مهر 92 19:28
ماشالله ملوسک خانومی شده.افرین که دخمل خوبی بودی ایشالله همش سفر بری عزیزم قربون دندونای خوشملت
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 92 23:49
همیشه به سفر چه جاهای قشنگیییییییییییی... دخمل خیلی نازیه خدا حفظش کنه
مامان ندا
15 مهر 92 19:49
همیشه به سفرمالزی خوش گذشت

مرسی ندا جون جای شما خالی.....
مامان اسما
17 مهر 92 18:41
افرین به تودخمل گل که مامان وباباتواذیت نکردی مامان فاطمه جون دخملت مثل ماهه ماشالا خداحفظش کنه عزیزم من خیلی وقته شمارولینک کردم اگه دوست داشتی مارولینک کن

مرسی عزیزم،منم شما رو لینک کردم
مامانی رایان کوچولو
18 مهر 92 10:22
آفرین دختر خوب و نازنین همیشه به سفر خانم کوچولو
یگانه
30 مهر 92 20:44
عزیزم ماشالا دخترت خیلی نازه خدا حفظش کنه به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان ندا
13 آذر 92 17:10
مامان تنبل